Cliëntinformatie

Op deze pagina vindt u alle belangrijke informatie voor wanneer u tijdelijk verblijft of woont bij Zorggroep Apeldoorn.

Cliëntinformatie

Cliëntportaal

Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan de zelfstandigheid en behoud van zo veel mogelijk eigen regie in het dagelijks leven van de mensen die wij zorg, behandeling en ondersteuning bieden. Hierbij hoort ook dat u zelf toegang heeft tot uw eigen informatie. Daarom maken wij gebruik van een cliëntportaal.

In het cliëntportaal staan uw persoonlijke gegevens en rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons krijgt. U heeft altijd inzicht in uw eigen ondersteuningsplan en kunt elk moment van de dag meelezen wat onze medewerkers in uw dossier opschrijven over bijvoorbeeld wat zij observeren of signaleren, welke zorg ze met welk doel verlenen en hoe die zorg verloopt.

Algemene voorwaarden

Als u zorg krijgt van Zorggroep Apeldoorn, maken we duidelijke afspraken. Deze afspraken staan in de algemene voorwaarden. Zo weet u wat u van ons mag verwachten, en wat wij van u vragen. De algemene voorwaarden zijn bedoeld voor mensen met een WLz-indicatie (wonen met zorg of vpt), GRZ-indicatie (revalidatie) of ELV-indicatie (herstelzorg). 

Aanvullingen bij de algemene voorwaarden

Cliëntvertegenwoordiging

Het is belangrijk dat u een vertrouwde contactpersoon heeft die met u meedenkt en praktische zaken regelt. Deze persoon is uw eerste aanspreekpunt bij vragen of onverwachte situaties. Soms heeft u een vertegenwoordiger nodig die u steunt bij beslissingen als u het zelf niet meer kunt.

Bekijk hier meer over cliëntvertegenwoordiging.