Klachten en ideeën

Klachten en ideeën

Heeft u een klacht of een idee? Meld het ons!

Wij doen ons uiterste best om onze cliënten de beste zorg te leveren. Toch kan er wel eens iets niet helemaal naar wens of verkeerd gaan. Heeft u tips ter verbetering van onze dienstverlening of een klacht over onze dienstverlening? Dan stellen wij het erg op prijs als u contact opneemt om dit met ons te delen.

Heeft u een goed idee?

Wilt u als bewoner, revalidant, gast, bezoeker of mantelzorger iets kwijt over onze zorgverlening, onze locaties of over Zorggroep Apeldoorn in het algemeen? Of heeft u een goed idee hoe wij kunnen verbeteren? Meldt u dit dan bij de klachtenfunctionaris. Dit kan ook via onderstaand formulier.

Wilt u een klacht indienen?

Bent u ergens niet tevreden over? Of twijfelt u over de juistheid van een beslissing en u heeft behoefte aan overleg? Dan hopen we dat u naar ons toekomt. Hoe sneller u uw gevoelens van onvrede of onzekerheid met de betrokken medewerker of met diens leidinggevende bespreekt, hoe sneller we naar uw tevredenheid een oplossing kunnen vinden. Heeft u hulp nodig bij het gesprek met de medewerker of komt u er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris voor onpartijdige opvang, steun, advies, informatie en bemiddeling. Leidt dit niet tot een bevredigend resultaat dan kan de klachtenfunctionaris u informeren over eventuele vervolgstappen die u kunt nemen. Deze mogelijkheden staan vermeld in de klachtenregeling.

Wilt u een misstand melden? Dan kunt u dit doen zoals beschreven staat in onze klokkenluidersregeling.

Klacht of misstand melden?

Neem contact op met onze klachtenfuntionaris Anke van der Brug via onderstaande gegevens of vul het klachtenformulier onderaan deze pagina in.

Brief: 
Klachtenfunctionaris Zorggroep Apeldoorn
Postbus 313
7300 AH Apeldoorn

Heeft u vragen of een klacht over onvrijwillige zorg?

Voor vragen of klachten die te maken hebben met onvrijwillige zorg (Wet Zorg en Dwang) kunt u een beroep doen op de cliëntvertrouwenspersoon onvrijwillige zorg. Zij is niet in dienst van Zorggroep Apeldoorn, maar werkt vanuit Adviespunt Zorgbelang. Voor meer informatie klik hier voor de flyer.

Contact cliëntvertrouwenspersoon onvrijwillige zorg

Wieke Pijl
Telefoon: 06 306 806 12
Mail: wiekepijl@stemgever.nl

De klachtenregeling van de Klachtencommissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ) vindt u hier.

Contact cliëntondersteuning Wet langdurige zorg

Wanneer u als Wlz-verzekerde (Wet langdurige zorg) aanvullende informatie nodig heeft of wanneer u niet tevreden bent over de geboden zorg, dan kan een cliëntondersteuner Wlz van het zorgkantoor u hierbij ondersteunen. Kijk voor meer informatie op: https://www.ciz.nl/client/clientondersteuning.

Zorggroep Apeldoorn is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg.

Ideeën en klachtenformulier

(Optioneel)
(Optioneel)
(Optioneel)