Lettergrootte veranderen

Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan de zelfstandigheid en behoud van zo veel mogelijk eigen regie in het dagelijks leven van de mensen die wij zorg en ondersteuning bieden. Hierbij hoort ook dat u zelf toegang heeft tot uw eigen informatie. Daarom maken wij gebruik van een cliëntportaal.

Wat is het cliëntportaal?

In het cliëntportaal staan uw persoonlijke gegevens en rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons krijgt. U heeft altijd inzicht in uw eigen ondersteuningsplan en kunt elk moment van de dag meelezen met dat wat onze medewerkers in uw dossier opschrijven over bijvoorbeeld wat zij observeren of signaleren, welke zorg ze met welk doel verlenen en hoe die zorg verloopt.

Inlog aanvragen
Om er zeker van te zijn dat uw toegang goed beveiligd is, zijn diverse maatregelen getroffen. Indien u besluit online inzage te willen hebben tot uw dossier, dan zal u daar eerst een aanvraag voor moeten doen via het aanvraagformulier. U kunt het aanvraagformulier cliëntportaal hieronder vinden en deze per mail sturen naar clientportaal@zgapeldoorn.nl.


Mobiele telefoon en e-mailadres

Om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal, heeft u een mobiele telefoon nodig en een e-mailadres. Heeft u dat niet, dan kunt u geen toegang krijgen tot het portaal. U kunt dan wel iemand machtigen die voor u in kan loggen. Het mobiele nummer is nodig om u tijdens het inloggen een sms te kunnen sturen. Dit is een extra beveiligingsstap waarmee wij de veiligheid van uw gegevens kunnen garanderen.

U vindt hier (PDF) de gebruikersvoorwaarden Cliëntportaal Zorggroep Apeldoorn e.o.

        

Vragen?
Heeft u vragen over het cliëntportaal? U vindt op de veelgestelde vragen pagina antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij, stuurt u uw vraag dan naar clientportaal@zgapeldoorn.nl.